Team FOG Næstved skal på jagt efter en ny cheftræner.
Det står klart efter, at klubben tirsdag morgen offentliggjorde, at David Pavlakovich træder tilbage som cheftræner hos den danske storklub.
Parterne går hver til sit, da man ikke har kunne formå at lande en kontraktforlængelse for den kommende sæson. Det skriver klubben i en pressemeddelelse.
Selvom det aldrig blev til et dansk mesterskab i Næstved, ser amerikaneren alligevel tilbage på sin tid i klubben med stolthed.
– Når jeg ser tilbage på min tid i klubben, er jeg fyldt med stolthed og taknemmelighed. Sammen har vi skabt noget helt særligt. indleder Pavlakovich i pressemeddelelsen.
– Vi har fejret sejre, overvundet modgang og opnået milepæle, som vil stå tilbage som nogle af de mest betydningsfulde og givende øjeblikke i min trænerkarriere.
David Pavlakovich førte senest Team FOG Næstved i DM-finalen, hvor man dog mødte sin overmagt i form af Bakken Bears.
Dertil spillede mandskabet sig i pokalfinalen, som man ligeledes måtte se sig slået i af Randers Cimbria efter en tæt affære.
Team FOG Næstved endte som nummer to i slutspillet.
I sin første sæson i Næstved blev den amerikanske træner hædret for en flot sæson, hvilket resulterede i, at han blev en del af årets hold, der blev kåret af Sport Live.










































































