Anthony Edwards, eller Ant-Man som kælenavnet har tilfaldet ham, lancerer ny sko i samarbejde med Adidas, efter at parterne sidste år indgik et forlænget samarbejde på yderligere fire år og et intet mindre end ottecifret beløb.
Et design, nøje kurateret med metallignende skær og mesh detaljer vil være skoen, hvis man er fan af det 23-årige talent, og har samtidig fundet sig vej ind i at bygge bro mellem mode og sporten.
Kampagnen bag skoen er bygget op omkring et minimalistisk set-up, men ikke mindst stilfuldt og sirligt, da man åbenlyst ikke behøver et stort set-up for at understøtte en så fremtræden og selvsikker karakter som Edwards.
Tidligere har Edwards lanceret modellen i andre farver, men fra et objektiv synspunk må denne synes at være den hidtil mest stramme i sit udtryk.
Dog kan man fra et konspiratorisk og ironisk perspektiv undre sig over, hvordan Edwards ikke valgte guld skulle være farven, da han tidligere i år udtalte sig i en kampagne – også i samarbejde med Adidas – at han havde hørt på vandrørene, at “Ant-Man ville være en MVP sæson i år”. Hvilket demonstrerer hvordan han ikke tager sig til takke med at blive nummer to, hvilket sølv altid indikerer – dog hvis man går op i estetiskken, er dette et hensigtsmæssigt valg, der kun kan behage øjet, og måske Edwards udtalelse skal revurderes?
Skoen blev officielt lanceret fredag til den nette sum af 110$ gennem Adidas egen hjemmeside.