Den tidligere BMS Herlev-spiller Laura Ziegler er igen at finde på ugens hold i Sverige. Den danske landsholdsspiller leverede en stærk præstation, da hendes klub IK EOS Lund i midtugen fik besøg af Borås Basket.
Eos besejrede Borås med cifrene 91-85, og Ziegler var en af kampens helt store oplevelser. Danskeren noterede sig for en flot double-double med 20 point og 12 rebounds. Hun havde dertil en +/- på +19. De 20 point gjorde hende til delt topscorer for EOS.
Det er anden gang i denne sæson, at Laura Ziegler lander en plads på ugens hold.
🔥 Veckans Lag från den näst sista omgången är här!
🌟 Taylor Murray (@DolphinsBasket)
🌟 Mathilda Ågren (@HelsingborgB)
🌟 Laura Ziegler (@eos_lund)
🌟 Ama Degbeon (A3 Basket Umeå)
🌟 Elsa Paulsson Glantz (@OstersundBasket)Läs motiveringarna på https://t.co/tzwnUKExKj! pic.twitter.com/ToKpD9JA6C
— SBL Dam (@sbl_dam) March 20, 2022
Jeg er sidens chefredaktør og har været det siden februar 2021. Jeg er 24 år og bosat i Aarhus, hvorfor jeg ofte kan findes ude i Vejlby-Risskov Hallen til Bakken Bears´ hjemmekampe. (sebastian@fullcourt.dk)









































































