Forbind med os

Hej, hvad søger du efter?

Basketligaen

Canadier bliver sidste profil på Næstved-holdkortet

Den canadiske forward, D’Andre Bernard, fuldender holdkortet hos Team FOG Næstved.

Foto: Bent Adolfsen

Holdkortet i Næstved blev onsdag eftermiddag fuldendt, da sølvvinderne fra sidste sæson præsenterede deres sidste markante spiller. Valget faldt på D’Andre Bernard, som kommer til Næstved til den kommende sæson.

D’Andre Bernard er en canadisk forward, som i seneste sæson spillede for den canadiske klub Saskatchewan Rattlers, hvor den danske profil Sebastian Åris også har spillet.

Udover Saskatchewan Rattlers, så spillede D’Andre Bernard også i den rumænske liga, hvor han tørnede ud for CSM Miercurea Ciuc. I hans sæson for den rumænske klub snittede D’Andre Bernard 7,7 point, 4,4 rebounds og 1,0 assist per kamp.

D’Andre Bernard blev hermed den sidste spiller på Næstveds nye holdkort. Der er sket en del udskiftninger på Næstveds holdkort. Det er kun Jagan Mosely, som går igen på holdkortet fra sidste sæson.

Jeg hedder Rasmus, og jeg er Fullcourts Basketligaen-redaktør. Jeg brænder for dansk basketball og kan oftes finde i de danske basketballhaller, når der er kamp. Når jeg ikke ser basketball, så læser jeg Journalistik på Syddansk Universitet.

Andre artikler med dette emne

Basketligaen

Efter to sæsoner i spidsen for den sjællandske klub går parterne nu hver til sit.

Basketligaen

I starten af ugen var det Ogbemudia Uagboe, der blev præsenteret i USA, og nu er endnu et dansk talent klar til at tage...

Bakken Bears

De danske mestre har sikret sig underskriften fra endnu en profil til den kommende sæson.

Bakken Bears

Bakken Bears blev budt op til dans i Næstved, men viste klassen og kunne dermed lade sig kåre som danske mestre.

Bakken Bears

Klubben fra Aarhus sikrede sig torsdag aften en sejr, der sender aarhusianerne på guldkurs.

Bakken Bears

Bakken Bears stod med ryggen mod muren mandag aften, og det håndterede aarhusianerne med bravour.

Bakken Bears

Torsdag aften udspillede der sig et kæmpe drama i Basketligaen, da DM-finalerne blev fløjtet igang.

Basketligaen

Svendborg Rabbits trak det længste strå i kampen om metal torsdag eftermiddag.