Forbind med os

Hej, hvad søger du efter?

Basketligaen

Næstved henter dansk landsholdsspiller

Foto: 1st Down Photo

Tidligere på dagen kunne Team FOG Næstved fortælle, at Philip Hertz stopper karrieren. Nu er der dog allerede annonceret første forstærkning forud for næste sæson.

Den danske landsholdsspiller, og nu tidligere Værløse Blue Hawks spiller, Mathias Bak Christensen, skifter tilbage til Næstved, hvor han tidligere har brugt syv sæsoner.

Mathias Bak fik aldrig sit gennembrud i Næstved og skiftede derfor til Sverige og seneste Værløse. Bak kommer til Næstved efter en fremragende sæson for Værløse, hvor han har snittet 14,6 point og 7,8 rebounds pr kamp.

Mathias Bak fortæller selv, at han er glad for at vende tilbage til Næstved.

“Jeg er virkelig begejstret omkring det her. Team FOG Næstved er jo mit hold og jeg vil gerne tage ansvaret for at spille en stærk rolle på holdet. Jeg glæder mig så meget til at komme retur og til at komme i gang,” fortæller han til Næstveds Facebookside.

Aftalen gælder for de næste to sæsoner.

Jeg er Fullcourts chefredaktør. Jeg har det overordnet ansvar for sidens indhold, og jeg brænder for alt basketball, hvor jeg bidrager til både NBA- og Basketligadelen af siden.

Andre artikler med dette emne

Basketligaen

Efter to sæsoner i spidsen for den sjællandske klub går parterne nu hver til sit.

Basketligaen

I starten af ugen var det Ogbemudia Uagboe, der blev præsenteret i USA, og nu er endnu et dansk talent klar til at tage...

Bakken Bears

De danske mestre har sikret sig underskriften fra endnu en profil til den kommende sæson.

Bakken Bears

Bakken Bears blev budt op til dans i Næstved, men viste klassen og kunne dermed lade sig kåre som danske mestre.

Bakken Bears

Klubben fra Aarhus sikrede sig torsdag aften en sejr, der sender aarhusianerne på guldkurs.

Bakken Bears

Bakken Bears stod med ryggen mod muren mandag aften, og det håndterede aarhusianerne med bravour.

Bakken Bears

Torsdag aften udspillede der sig et kæmpe drama i Basketligaen, da DM-finalerne blev fløjtet igang.

Basketligaen

Svendborg Rabbits trak det længste strå i kampen om metal torsdag eftermiddag.